FAQ

Antwoorden op veel gestelde vragen

Babyspa

Moeten we iets meebrengen naar de babyspa?

Neen, dat is niet nodig. Alles wordt door ons voorzien. Enkel een extra voeding en de luiertas is voldoende.

Met hoeveel mogen we komen naar de babyspa naast de baby?

Aangezien wij nog maar over 1 bad beschikken zijn alle sessies privé en beslis je dus zelf hoeveel toeschouwers er meekomen. 

Het oudere broertje of zusje zou graag meekomen, kan dit?

Ja, dat kan zeker! Aangezien wij nog maar over 1 bad beschikken zijn alle sessies privé. 

Wij hadden graag nog een voeding gegeven voor we komen genieten van de babyspa. Is dit mogelijk?

Jullie zijn welkom vanaf 10 min voor aanvang van jullie afspraak. Wij vragen begrip om deze tijd te respecteren, zo wordt de sessie voorafgaand aan die van jullie niet gestoord en kunnen we de nodige tijd nemen om alles volledig te reinigen tussen de sessies in.

Kunnen wij als ouder mee in het bad?

Neen, helaas kan dit niet. Onze badjes zijn op maat van de baby.

Pretechografie

Mag mijn partner meekomen naar de pretechografie?

Ja zeker!  

We zouden het oudere broertje of zusje willen laten meegenieten van de pretechografie. Is dit mogelijk?

Broertjes en zusjes zijn zeker welkom. 

Massage

Vanaf wanneer kan een zwangerschapsmassage?

Dit kan vanaf het 2de trimester of de 13de zwangerschapsweek. 

Moet ik iets speciaals meebrengen naar de massage?

Neen, dit is niet nodig. 
Het dragen van een slip met lage taille is handig. 
Losse (donkere) kledij is makkelijk om je na de massage terug aan te kleden.  

 

Parkeren

Waar kan ik parkeren?

Parkeren kan gewoon in de straat. 
LET WEL: blauwe zone kaart leggen, geldig voor 4u. 

Betalen

Welke zijn de betaalmogelijkheden?

Door de vele No-Shows de laatste maanden, zijn wij genoodzaakt om enkel met voorafbetaling te gaan werken.  Deze gebeurt automatisch wanneer een boeking wordt gemaakt.  Ook daar kan u de code van een cadeaubon of kortingsbon ingeven.

Mijn cadeaubon heeft geen code

Indien je over een cadeaubon beschikt die geen code heeft, moet je die via info@kimcoene.be aanvragen.  Deze code kunt u dan ingeven tijdens de boeking van je afspraak.

De waarde van mijn cadeaubon is groter dan de te boeken dienst

Geen probleem, het systeem houdt zelf bij hoeveel de resterende waarde van uw bon is.  Je kan dan de volgende keer dezelfde code gebruiken en de resterende waarde zal in mindering worden gebracht.

Terugkomgarantie gebruiken

Om van jouw terugkomgarantie (deze wordt enkele toegekend door ons en kan niet vrij geboekt worden) te kunnen gebruik maken, neem je contact op met info@kimcoene.be

Foto’s

Waar kan ik nog meer sfeerbeelden vinden?

Voor meer sfeerbeelden kan je het best onze sociale media volgen.  Er wordt steeds gevraagd of we de beelden mogen publiceren.